אריאל מליק על פריצת הדרך שהשיגה חברת גלובל אנרג'י

חברת גלובל אנרג'י השיגה פריצת דרך משמעותית. מעוניינים לקרוא עוד ? אריאל מליק כתב מאמר מסכם על הנושא עבור גלובס. קריאה מהנה
מאת – אריאל מליק

אריאל מליק
אריאל מליק במאמר מתוך גלובס

חברת COVANTA האמריקאית תזמין מגלובל אנרג'י 600 מפעלים לתקופה של 10 שנים על מנת לזכות בבלעדיות על הטכנולוגיה שלה בארה"ב ותשלם לה תמלוגים על מכירת סולר לתקופה של 20 שנה. פוטנציאל ההכנסות השנתי עומד על 338 מיליון דולר.
מדובר בחוזה מורכב אשר נוגע לפעילות חטיבת ההקמה, התפעול והבעלות על מפעלים לייצור סולר נקי מפסולת אורגאנית של גלובל אנרג'י. קוונטה נסחרת בבורסת ניו יורק ע"פ שווי שוק של 4.03 מיליארד דולר.

במאמרו של אריאל מליק ניתן להבין כי "דיווחה גלובל אנרג'י במסגרת ארבעת ההסכמים גם, כי חתמה על חוזה עם חברה בשם אמריקן ריניואבל דיזל לפיו החברה האמריקנית תפתח עבור גלובל אנרג'י פרויקטים בניו-יורק, טקסס וקליפורניה. כלומר, החברה תאתר קרקע, לקוחות ופסולת שלא מתחרה בפסולת של קוונטה, כמו פסולת מבתי זיקוק או פסולת חקלאית ו/או תעשייתית. במקרה הזה, אם אמריקן דיזל תמצא במדינות האלה פרויקטים עבור גלובל אנרג'י האחרונה תחזיק בפרויקט 51%, לקוונטה יהיה 25% ואמריקן דיזל תחזיק ב-24%. לחילופין, אם גלובל אנרג'י תאתר את הפרויקט היא תחזיק בו 75% ואמריקן דיזל תחזיק 25%, הכל באקוויטי."

  • אריאל מליק – איש עסקים ויזם.
    משקיע בחברות אנרגיה וביוכימיה מתמחה בשוק ההון
נגישות